Obțineți coarda potrivită, un punct important și necesar pentru a sări bine de coardă

Sărind de coardă și de vedere

Sărind coarda ca un boxer: cheile pentru a o atinge Saltul cu coarda este un exercițiu pe care mulți dintre noi nu l-am făcut niciodată. De fapt, ori de câte ori evidențiem această activitate, boxerii ne vin în minte și este că sunt experți în această frânghie. Să nu uităm că este un sport foarte complet, și de aceea în această postare vrem să vă ajutăm să învățați cum să sari ca un boxer.

Ca în orice activitate, Jump rope are o tehnică care ne va ajuta să facem această activitate în cel mai bun mod posibil. Ce ne dorim este să vă ajutăm să obțineți o tehnică rafinată pentru a obține cele mai bune rezultate posibile și pentru a putea dezvolta această activitate cât mai mult timp posibil.

Înainte de a ne apuca de treabă, cel mai bun lucru pe care îl putem face este să ne oprim puțin unele dintre beneficiile pe care ni le va oferi coarda de sărituri la antrenament: Este o muncă aerobă puternică, întrucât ne pune la lucru întregul corp. În acest fel, ceea ce vom realiza este să activăm toate părțile corpului și, în acest fel, ceea ce vom face este să accelerăm foarte mult metabolismul și astfel să ne facem să dezvoltăm un consum mai mare de calorii.

sărind de coardă și de vedere citirea distanței cu viziune normală

Momentul pe tratăm miopia acasă trebuie sărind de coardă și de vedere realizăm atunci când sărim este ceva important de luat în considerare, și anume că în acest fel vom realiza un un control mai mare asupra corpului nostru și a diferitelor părți. Este adevărat că coarda de sărituri ne va oferi mult mai multe beneficii, dar de data aceasta am vrut doar să facem o recenzie generală, deoarece la ce ne vom opri este cum să vă perfecționați tehnica și săriți coarda într-un mod total sigur și productiv.

Prin urmare, este important să luăm în considerare câteva puncte pentru a dezvolta activitatea în cel mai bun mod posibil.

WhatsApp Sarituri in alergare sari coarda prin alternarea pasilorFoto: diethics. La fel de distractiv poate fi si acum, dar si util avand in vedere faptul ca te ajuta sa iti recapeti silueta. Cei care sar coarda macar 15 minute in fiecare zi, realizand salturi de intensitate moderata, pot pierde pana la de calorii. Sarituri in alergare sari coarda prin alternarea pasilorFoto: diethics.

Obțineți coarda potrivită, un punct important și necesar pentru a sări bine de coardă În primul rând trebuie să avem în vedere că pentru a sări coarda este necesar să ai o coardă. Alegerea corpului corect și a dimensiunilor sale este o sarcină fundamentală pentru a ne asigura că desfășurarea activității noastre este adecvată.

5 motive pentru a începe să sari coarda

Din acest motiv, este important să ne oprim la unele aspecte legate de arborele. Camberul trebuie să fie practic personalizat pentru fiecare dintre noi, deoarece este important să se adapteze la înălțimea noastră.

Antrenament cu COARDA / HIIT / Scapa de kilogramele in plus / SLABESTE RAPID / Scapa de CELULITA

Pentru a face acest lucru, ceea ce vom face este să călcăm frânghia pe jumătate cu ambele picioare. În acest fel, mânerele frânghiei trebuie să fie la înălțimea șoldurilor noastre, sau chiar puțin deasupra lor.

Majoritatea frânghiilor pe care le găsim pe piață au un regulator pe mânere pentru a reduce lungimea frânghiei. Aici trebuie să o reglementăm, nu ar trebui să legăm niciodată un nod în frânghie.

Sărind coarda ca un boxer: cheile pentru a o atinge

Dacă am face acest lucru, am risca ca activitatea să nu se dezvolte așa cum ar trebui. Materialul frânghiei este important. Există diferite tipuri pe piață.

Una dintre cele mai bune este corzile metalice acoperite cu PVC. Acestea sunt cele mai bune de la început, deoarece sunt cele mai rapide, singurul lucru că dacă le lovim, ne vor face mai multe daune. O altă alternativă sunt frânghiile din plastic, care sunt concepute pentru experți în domeniu. Încălziți articulațiile înainte de a sări, necesare pentru a dezvolta mai bine activitatea Odată ce am ales coarda, important este că ne încălzim.

Sărind coarda necesită multă muncă comună, deoarece le vom mobiliza pe toate în același timp.

Poti sa pierzi rapid in greutate sarind coarda, 200 calorii in 15 minute

Din acest motiv, este important să le încălzim prin exerciții simple care permit articulațiilor să se încălzească încetul cu încetul. În ciuda acestui fapt, este important ca atunci când sărim, să încercăm să blocăm cât mai multe articulații, adică, reduceți raza de mișcare. În acest fel vom putea suporta mult mai mult și, astfel, vom evita epuizarea și riscul de a ne răni fără să ne dăm seama. Controlează mișcarea brațelor și sărind de coardă și de vedere mișcările exagerate și necontrolate În al doilea rând, este necesar ca.

Nu trebuie să le mișcăm ca și cum ar fi mâine. Mutarea mult a brațelor ne face să obosim mai devreme și performanța activității este mult mai puțin productivă. Prin urmare, este necesar să controlăm perfect acest lucru. Încheieturile sunt cele care ar trebui să se miște, Ei bine, vom avea frânghia apucată de mâini și încheieturile vor fi, prin mișcarea lor, cele care vor face funia să funcționeze. Această mișcare concentrată la încheieturi se va extinde până la coate, dar controlând întotdeauna că mișcarea este rapidă și nu prea accentuată, pentru a obosi mai puțin și a suporta mai mult.

Brațele vor fi așezate aproape paralel cu corpul.

Sărind de coardă și de vedere. Clienții noștri mulțumiți

Coatele vor fi la aproximativ nouăzeci de grade de trunchi. Vom așeza antebrațele spre exterior și de acolo vom efectua mișcarea descrisă mai sus pentru încheieturi și coate, pentru a desfășura activitatea care ne interesează. Poziția spatelui și a miezului va fi esențială pentru a sări bine de frânghie Odată poziționată în acest fel, postura intră în sărind de coardă și de vedere.

Zilele în care săritul cu coarda era o metodă de antrenament preferată mai mult de boxeri sau, mai rău, doar o joacă pentru elevii de gimnaziu, sunt demult apuse. În ultima vreme această activitate a căpătat din ce în ce mai multă popularitate și în jurul celor care se antrenează regulat la sală.

Este important să stăm în picioare în orice moment că sărim. Pentru aceasta nucleul va fi un punct important. Peretele abdominal va rămâne contractat pe tot parcursul exercițiului pentru a menține spatele drept și a nu se apleca înainte.

sărind de coardă și de vedere caracteristici congenitale de hipermetropie

Toată mișcarea trebuie transferată la picioare, care vor fi cele care ne vor ajuta să sărim. Împreună cu această zonă, partea claviculei și a umerilor va fi cea care rezistă o mare parte a tensiunii. Amplasarea picioarelor și picioarelor va fi esențială atunci când săriți coarda Picioarele sunt o altă dintre părțile în care trebuie să ne oprim.

Pentru a le așeza corect, trebuie să le punem drepte și să le mișcăm doar în sus atunci când sărim. Saltul trebuie să fie scurt. Va funcționa pur și simplu dacă frânghia trece sub picioare.

  • Prescrie propolis pentru vedere
  • Sărind coarda ca un boxer cheile pentru realizarea ei
  • Teste pentru îmbunătățirea vederii
  • Corzi de sărit - Sărind de coardă și de vedere
  • Cum să îmbunătățim viziunea o sută
  • 5 motive pentru a începe să sari coarda
  • Dacă viziune slabă la distanță
  • Poti sa pierzi rapid in greutate sarind coarda, calorii in 15 minute - BodyGeek

Prin urmare, nu este necesar să săriți prea sus și, prin urmare, vom suporta mult mai mult dezvoltarea activității. Nu numai că funcționează cu acest lucru, dar trebuie să fim conștienți de modul în care trebuie să poziționăm unele părți ale picioarelor, cum ar fi picioarele, pentru a evita încărcarea unor părți ale corpului cu salturile, așa cum se întâmplă cu spatele, în special partea lombară. Prin urmare Trebuie să ne așezăm picioarele în așa fel încât, atunci când cădem și ne ridicăm, să fie cu vârfurile acelorași.

Sari pe degetele de la picioare în loc de picioare plate sau tocuri, ne va ajuta să ne propulsăm mult mai bine cu mai puțin efort. În plus, în acest fel, vom evita supraîncărcarea părții lombare a spatelui, deoarece vor fi genunchii, șoldurile și mușchii picioarelor, care vor rezista la tensiunea exercițiului.

Combate foamea Sărind de coardă și de vedere. Clienții noștri mulțumiți Luni 07 SeptembrieVezi programul de antrenament al lui Mayweather. Floyd Mayweather se pregateste de ultimul meci din cariera, pe 12 septembrie, contra lui Andre Berto. Apr 2, - Dieta Rina, una dintre cele mai populare diete.

Concentrarea și coordonarea ne vor ajuta să controlăm mai bine corpul Să nu uităm concentrare și coordonare. Așa cum am menționat anterior, sărind coarda necesită multe acțiuni în același timp.

Din acest motiv, este necesar să fim conștienți de fiecare dintre mișcările pe care urmează să le realizăm. Prin urmare, este necesar să fim conștienți de aceasta. Să știi Este esențial să controlăm fiecare dintre mișcările pe care le vom efectua atunci când sări coarda.

sărind de coardă și de vedere rezultă acuitatea vizuală

Din acest motiv, această activitate, pe lângă lucrarea corpului nostru, va lucra asupra altor aspecte, cum ar fi coordonarea și controlul total al fiecărei părți a corpului nostru. Odată ce știm acest lucru, este necesar ca atunci când săriți coarda, să controlăm respirația în orice moment, pentru a putea efectua mult mai bine activitatea care ne interesează. Respirația controlată, precum și mișcările adecvate, ne vor ajuta să desfășurăm o activitate bună și ne vor face să îndurăm coarda de sărit mult mai lungă.

La început ne va costa mult mai mult să desfășurăm această activitate și putem dura câteva minute, dar încetul cu încetul vom îmbunătăți tehnica și vom obține mult mai multă rezistență. Idealul este să faceți acest salt în jur de zece minute, deoarece rezultatul va fi spectaculos și va servi ca o completare pentru restul antrenamentelor.